3 ιατρικοί έλεγχοι που πρέπει οπωσδήποτε να κάνει μια γυναίκα

3 ιατρικοί έλεγχοι που πρέπει οπωσδήποτε να κάνει μια γυναίκα


Το να δίνεις σημασία και βαρύτητα στην κατάσταση της υγείας σου και στη διατήρηση της εύρυθμης λειτουργίας του οργανισμού σου είναι πάρα πολύ σημαντικό.

Δεν παίζει ρόλο η ηλικία

Ακόμα κι αν μια γυναίκα είναι σε σχετικά νεαρή ηλικία και θεωρεί ότι δεν χρειάζεται να πάει στον γιατρό να ελεγχθεί, κάνει μεγάλο λάθος, καθώς η πρόληψη μέσω των ιατρικών ελέγχων και τσεκ απ βοηθάει στο να μεγαλώσει ομάλα χωρίς να έχει προβλήματα υγείας τα οποία μπορεί να αποφύγει με τον τακτικό ιατρικό της έλεγχο.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία το 35% του παγκόσμιου γυναικείο πληθυσμού δεν έχει ελεγχθεί πότέ από ιατρό!

Ας δούμε, όμως, μαζί τους τρεις (3) ιατρικούς ελέγχους που πρέπει να κάνει οπωσδήποτε μια γυναίκα σε ετήσια (κι όχι μόνο) βάση:

Δερματολογικός έλεγχος

Τουλάχιστον μια φορά τον μήνα τσέκαρε το σώμα σου μπροστά στον καθρέφτη για τυγχόν δερματολογικές ανωμαλίες (βλ. μελάνωμα). Αν έχεις κρεατοελιές, έλεγξε αν έχει αλλάξει το μέγεθος, το χρώμα ή η υφή τους.

3 ιατρικοί έλεγχοι που πρέπει οπωσδήποτε να κάνει μια γυναίκα

Προσοχή! Μην ξεχνάς τις γάμπες σου. Συμφωνα με τους ειδικούς, οι γάμπες είναι το πιο συχνο σημείο όπου οι γυναίκες αναπτύσσουν μελάνωμα, μιας και είναι πιο εκτεθειμένες.

Ψηλάφιση στήθους

Έλγξε το στήθος σου, επίσης μια φορά τον μήνα, για εντοπισμό τυγχόν όγκου. Πολλές περιπτώσεις καρκίνου μαστού έχουν εντοπιστεί από τις ίδιες τις γυναίκες. «Καμπανάκι» για σένα είναι αν παρατηρήσεις ότι το ένα στήθος σου είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος από το άλλο. Προσοχή! Όχι ασύμμετρο, γιατί αυτό συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις γυναίκες. Στην περίπτωση που υπάρχει διαφορά στο μέγεθός τους οπωσδήποτε καλείς τον γιατρό σου.

3 ιατρικοί έλεγχοι που πρέπει οπωσδήποτε να κάνει μια γυναίκα

«Μίλα» στον εαυτό σου

Σημαντική είναι και η ψυχική και πνευματική σου κατάσταση. Εάν έχεις παρατηρήσεις αυξημένα επίπεδα άγχους που σου προκαλούν άλλα ζητήματα (έλλειψη ύπνου, απώλεια όρεξης κλπ.) προσπάθησε αρχικά μόνη σου να… μιλήσεις με τον εαυτό σου αξιολογώντας αυτό που σου συμβαίνει σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10.

gunaika-agxos

Εάν δεις ότι πλησιάζεις την κορυφή, τότε καλό θα είναι να δεις έναν ειδικό.

Με πληροφορίες από womenshealthmag.com

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Πώς οι αρνητικές σκέψεις κάνουν κακό στην υγεία μας

4 παθήσεις που προκαλούν υπερβολική εφίδρωση





Source link